2023年3月20日星期一

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】

終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!



蘊含4大消炎殺菌成份:朝鮮當歸、芭樂、茶葉提取物、茶多酚。更有臨床實證,可以係30分鐘殺死100%金黃色葡萄球菌 (是引致暗瘡主要的菌種) ,有效去暗瘡、痤瘡、暗粒、消炎、鎮靜皮膚。



用法簡單方便,搖勻樽身,再用內附的刷子直接塗於患處,然後第二朝簡單沖洗就可以。記住千奇唔好大範圍使用於非患處 !



用完第二日就發覺暗瘡已經退紅,消炎效果非常好!用多幾日之後發現連痘印都退得好快!細細支,但效果非常顯著!



INFYNYTI 草本抗痘低敏修復液: https://m.myprincessyoyo.com/product-4896.html

My Princess HK 我的公主美妝 

Infynyti Skin Care Infinity 

.

#INFYNYTI #草本抗痘低敏修復液 #去痘 #去痘印 #去痘痘 #去痘疤 #去痘痘印 #去痘膏 #去痘去印 #去痘精華 #去痘印精華 #beauty #hkblogger #ywkwan

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!