2023年1月14日星期六

又一推介@INFYNYTI 白藜蘆醇高效抗氧活膚安瓶

 【臉部護理】

一轉季皮膚就變得乾燥甩皮,更爆左好多粒粒。早前我就試用 INFYNYTI 白藜蘆醇高效抗氧活膚安瓶一段時間,效果真係要大讚!



INFYNYTI 白藜蘆醇高效抗氧活膚安瓶

主要成份為白藜蘆醇,阿魏酸,透明質酸鈉。有效抗氧化緊緻肌膚,美白去黃,強效保濕,鎖水抗氧,祛痘祛印。




精華呈淡黃色水狀液體,易推易吸收。用左幾日已經feel到其保濕效果,皮膚無甩皮!而且粒粒都退左好多,膚色均勻亮白~




More:

Infynyti Skin Care Infinity 

My Princess HK 我的公主美妝 

.

#infynytihk #myprincessyoyo #myprincesshk #產品分享 #美妝保養 #化妝品分享 #護膚分享 #護膚品分享 #推介產品 #推介分享 #推介 #精華推介 #精華 #保濕精華 #最強精華 #精華液 #白藜蘆醇精華 #白藜蘆醇 #美白精華 #beauty #serum #ywkwan

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!