2015年8月6日星期四

紙梳的挑戰@Rejoice人參滋養洗髮露及抗護焗油精華

頭髮長,比較難打理。每晚洗頭後,第二朝訓醒,髮尾都會嚴重打結。電曲頭髮後就更加嚴格,從中間位置就開始打結,每次解結既時候都萬分痛苦!
最近收到Rejoice人參滋養洗髮露及抗護焗油精華,適合深度受損髮質。
Rejoice人參滋養洗髮露[HKD59.9/1000ml] 蘊含濃郁人參精華,針對頭髮乾枯脆弱,嚴重受損髮質。細緻呵護並充份滋養秀髮,令秀髮柔順易梳理,展現生機。
洗髮露呈米白色乳液狀,帶有少許香味(但不是人參味),沖洗後感到頭皮層潔淨而不會太乾。
Rejoice抗護焗油精華[HKD59.9/1000ml] 蘊含焗油精華與突破性雙重滋潤因子,針對髮質乾澀,毛燥,深層滋潤髮根至髮尾,有效修護毛鱗片,令秀髮體驗如salon級焗油護髮後的盈潤絲滑。
抗護焗油精華呈米白色乳霜狀,於髮絲上靜待至少一分鐘。潤而不笠,髮絲變得順滑貼服。
為左測試是否真正做到髮尾柔順,連續七日使用這套產品,然後用紙梳梳頭,睇下梳齒折損程度改變!
由髮根梳至髮尾,七日前的紙梳折斷了9根,屬於需要修護髮絲。
七日後再使用紙梳,結果只折斷了5根,梳齒折斷數目減少,剛好屬於基本過關。
由紙梳結果証明,髮絲柔順度變好左,相信再使用一段日子,可以做到零折斷,柔順易梳!

*產品由P&G X Rejoice提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!