2015年8月7日星期五

我們是吃貨@Castello 4

早前跟朋友們到銅鑼灣時代廣場行街shopping,朋友帶我到一間新開的意大利餐廳見識見"食"!
一出lift就係餐廳,並無出入口。酒吧枱正正在店內中間位置,餐桌設在旁邊。店內燈光較昏暗,每張餐桌上有爉燭,營造一種浪漫感覺。

Castello 4營業時間為星期一至六 1200-0300,星期日休息。我地去既時間尚早,大約七點半,還好不用等位。侍應告知再夜d會有好多人黎飲酒,有興趣飲酒既可以嘗試。
經過一日既購物式辛勞,當然要食餐好嫁啦!
Octopus Salad $104 比較像日式沙律,八爪魚鮮甜彈牙,配合意大利黑醋,酸甜度適中,非常開胃~
Nicoise Salad $94 因為人多,所以再叫一個沙律。這次是一個法式沙律,内藏呑拿魚。呑拿魚經過烤邊,肉汁鎖於肉內,香口惹味~
Pasta Bolognese $154 肉醬內混有牛肉,因為我不吃牛,所以無食。不過朋友們反映肉醬香濃,闊條麵份量又多,幾個人食都無問題~
Agli Olio $134 配合香蒜辣椒,連扁意粉都稍為有點微辣,不過辣得惹味。和朋友們都推介這意粉~~
Fried Oyster $84 蠔肉没有腥味,亦没有乾身。外層既炸皮薄身脆口,没有偷工減料呢~
Braised Short Rib $284 又一個牛的料理…一開始侍應跟我們說是什樣做什樣做,我還不清楚是什麼。當他們切開的是時候便知道了,輕力一切牛肉便分開了~而且配合鮮忌廉薯蓉,更加好味~(當然,由朋友告知食後感!)
Fish Fingers & Chips $114 有兩款醬汁,蕃茄醬及芝士沙律醬,比較喜歡後者。炸魚的炸皮同樣薄身,魚的份量佔得更多,還很水嫩。薯條則為普通薯條~

Truffled Parmeasan Fries $84 另一推介必食!遠遠的都聞到其黑松露味道,而且松露份量極多!除了黑松露,更混合帕馬森芝士,建議不點任何醬汁,味道會更突出~
每次上菜時,侍應都會詳細介紹菜式及特點。以地段及意大利菜來說,價錢並不算貴(每人平均$200),份量亦不少,而且環境優美,可以一試!不過可惜没有甜品,期望可以考慮增加甜品一類~

Castello 4
銅鑼灣霎東街15號Oliv4樓

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!