2016年6月27日星期一

特色配搭@Moreish & Malt

跟友人在apm逛街,又到覓食時候!醒起上次在重新裝修的觀塘工業區食過,今次又諗住去搵下野食啦。行下行下,就到左今次既餐廳,Moreish & Malt。
Moreish & Malt位於觀塘鴻圖道48號地下B號舖,於港鐵觀塘站 A1 出口, 穿過apm,步行約7分鐘。

店內燈光光亮,播放著多首流行歌。而且店內提供酒類飲品,適合三五知己小聚會。
每枱會附送餐前小食香草麵包配黑醋及橄欖油,香草麵包沒什麼味道,不過嘗試點了黑醋,又太酸了~
小食拼盤( $138 )包括水牛城辣雞翼,芝士雞肉薄餅及芝士煙肉焗薯皮。薯皮焗至脆身香口,薯皮上的酸芝士醬更開胃。薄餅中的餡料是芝士雞肉,不過反似是茄汁雞肉,都是酸的。雞翼醬汁比較辣,即時通鼻,對於能吃少辣的我還是可以接受。
朱古力奶Choco Milk( $45 ),杯中添加了兩塊oero餅,而杯上的奶油牛奶味香濃,可與朱古力混和。朱古力內更含有朱古力餅乾碎,飲用時滿有口感的。
日本榖飼有骨豬扒(14orz)( $218 ),配菜點了炸薯條。豬扒雖然厚身但想不到竟然肉質嫩滑,切開後有肉汁流出來,脂肪與肉層分明。燒汁味道不濃,淡淡的,不會搶了豬肉味道。炸薯條亦有驚喜, 估計應該是原隻薯仔自家製薯條,淡淡薯香。
煙薰肉意粉,泡菜忌廉蛋黃汁( $118 ),蛋黃,泡菜,巴馬遜芝士及濃忌廉汁的混合醬汁。奇怪的配搭,但卻想不到的配合。因為添加了意大利風乾火腿,香口脆身。
其實仲有甜品供應,但實在係飽飽啦~惟有等下次再有 quota 時再食啦~


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!