2018年6月30日星期六

激活肌底防禦@Shiseido全新升級版 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate

仲記得上年參與了 SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 試用活動,進行為期7星期前後對比既皮膚免疫力測試~結果令人相當滿意,無論面部定眼部既水份量及彈性都有大幅度的上升。而且仲提升後續所使用嘅護膚品嘅能力值,令皮膚更吸收!
今年,Shiseido 推出全新升級版 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate,而我亦有幸再次獲邀試用!


在正式試用前,當然要先進行皮膚免疫力測試!

去完日本返嚟之後就日日返工,趕工… 經過兩地既溫差,再加上工作壓力,其實唔使用儀器都知肌膚質素差,全部都未達至合格範圍!
見到個數字咁差,心情相當不好受!返到屋企就緊係即刻拆開試用升級版 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate啦!

用法一樣,但升級版 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 增加左靈芝精華同鳶尾根精華,促進肌膚免疫力細胞增生,全面增強肌底防禦力及賦予肌膚重生力量。
質感比舊版更水潤更輕盈,易推易吸收,用後肌膚即時水潤亮澤。再塗上後續護膚品,加強防禦能力。

就等我乖乖依足指示,早晚使用!遲下再做多次皮膚免疫力測試,比較下前後分別啦~

是次產品由theZtyle.com/品牌提供

website:www.shiseido.com.hk
Shiseido HK Facebook:https://www.facebook.com/SHISEIDOHK


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!