2018年6月5日星期二

白滑雙足@ Babyfoot 嫩白煥膚足膜

我估足膜呢個產品應該好多人都知道係咩啦,敷個足膜,就可以幫雙腳煥然一新! 其實我之前一直都好想了解下,今次終於有機會俾我親身試到啦!日本 Babyfoot 嫩白煥膚足膜,幫我回復白滑雙足!
日本 Babyfoot 嫩白煥膚足膜有分60分鐘同30分鐘既版本,60分鐘適合從未使用煥膚足膜或足部厚繭比較多之人仕,而30分鐘適合再次使用足膜或足部厚繭比較少之人仕。因為我從未試過,所以今次我就會使用60分鐘既足膜。
除咗有得選擇唔同分鐘嘅足膜之外,另外仲會有中碼(適合歐洲鞋號 43 以下或腳長 26 cm之人仕) 同大碼(適合歐洲鞋號 46 以下或腳長29cm之人仕)選擇。建議揀返適合大小的足膜,因爲過大的足膜會影響煥膚原液接觸雙足,令煥膚效果打折扣!
BabyFoot嫩白換膚足膜蘊含多種天然有機果酸,亦添加17種天然植物護膚成份,去除老化角質同時提供補濕、鎮靜、滋養及舒爽之效。另外仲有蘋果茉莉清香,可以做到除腳臭嘅效果!
產品入面有一雙足膜同埋膠貼, 一打開就已經聞到足膜既香味啦!
使用方法好簡單。首先,沐浴或以暖水浸透雙腳 15 分鐘後,然後用剪刀沿著剪刀嘅圖案同虛線剪開佢。
為乾爽之雙足套上「BabyFoot 嫩白煥膚足膜」
並於膠套邊緣貼上隨產品附送之膠貼以封口固定。
等候 60分鐘,直至精華液充分滲透。如果想效果更加明顯,可以喺足膜外面再穿上一對襪。60分鐘之後,脫去足膜後請以肥皂洗淨雙足。 
大約3日之後,死皮開始脫落!第6日,死皮更加係大幅脫落!!
就連腳趾罅,腳側跟同腳背都有脫皮嘅現象!
因為我成日需要企既關企,腳跟位置經常磨損,所以導致有一層厚厚嘅角質喺度!經過脫皮之後,雖然仲會見到有一層角質喺度。但係,明顯冇之前咁厚,同埋摸上手亦都冇之前咁粗糙! 
另外之前腳掌嘅位置老化角質積聚,形成一層又黃又厚既繭! 用完足膜之後,好明顯個繭已經唔見咗,而且回復返白滑!
其實望住佢脫皮呢個過程真係好治癒㗎!不過記得千祈唔好用手去搣佢,等佢自己自然脫落,每隔 2-3 個月使用一次,雙足就可以長期保持柔軟嫩白啦~

Baby Foot 賞你雙人 5 日 4 夜東京の旅 夏日美足煥膚大作戰!比賽 為慶祝 Baby Foot 20 週年,香港地區亦同時推出夏日美足煥膚大作戰!比賽,客 戶只需在指定比賽日期於香港屈臣氏、卓悅或 HKTVMall 購買 Baby Foot 嫩白煥 膚足膜,使用產品,並拍下使用前、中、後照片,連同購買單據或送貨單之照片, 登記參加比賽,將有機會贏取雙人 5 日 4 夜東京の旅,參觀位於日本渋谷之 Baby Foot 總部。 豐富獎品: 頭獎 1 名:5 日 4 夜雙人來回東京機票連酒店(價值:$13,000) 貳獎 10 名:$500 屈臣氏購物禮券 叁獎 100 名:Baby Foot 嫩白煥膚足膜一盒(價值:$148) 詳情留意 babyfoothk Facebook 專頁公佈。

【產品由遠東進出口有限公司提供 】

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!