2018年9月2日星期日

2次皮膚測試 @ SHISEIDO升級版 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate

大家仲記唔記得我之前試用升級版既SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate呢?如果有睇我上一篇既皮膚測結果,可以算是不堪入目,全部都唔合格,差到一個點!見到個結果咁差,緊係要返去即刻試用升級版既SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate啦!時間話咁快就過左2個月啦~我估大家都想知我既皮膚有咩轉變,不如大家一齊睇下我既皮膚測試結果啦~
雖然有變靚既心,可惜無相對既時間,過去既2個月依然日日番工趕工,無時間好好休息,所以有時都會偷懶護膚程序…所以今次係懷著緊張既心情去做第2次皮膚測試,好驚結果依然差到勁點…但估唔到結果比想像中好!
水份量由28升至52,彈性亦有些微上升!
肌膚防禦力由22升至41,眼肌膚防禦力則由15升至35!雖然肌膚防禦力及眼肌膚防禦力仍然未如理想,但繼續用依然會有上升趨向!
抗黑色素力更由45升至70,可算大幅上升!

見到個結果,成個人都輕鬆晒,果然無令我失望~
相比舊版,升級版 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate質地更加水潤
而且增加左靈芝精華同鳶尾根精華,
1.促進肌膚免疫力細胞增生
2.全面增強肌底防禦力
3.賦予肌膚重生力量
用左之後,除左肌膚變得水潤,肌膚修復力好似真係比之前強,連暗瘡印都比之前退得快!
為左令皮膚更好,所有指標都逹到合格,SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate真係唔少得!


是次產品由theZtyle.com/品牌提供
website:www.shiseido.com.hk
Shiseido HK Facebook:https://www.facebook.com/SHISEIDOHK


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!