2016年4月11日星期一

真•灑家@灑家燒味小廚

無煮家飯的日子,就係舉家外出覓食的時候!家人提議到V City,因為夠近,最後選中了灑家燒味小廚。
因為灑家燒味小廚位於V City一樓的最尾尾,由一田乘搭電梯會更容易尋找。其實工作時需要乘搭西鐵,所以經常於V City逛街,但從未食過呢間。
店內燈光明亮,就如中式茶樓般有茶壺茶杯,中式點心,燒味,炒粉炒麵,粥品等。
既然係灑家燒味,當然不能不嘗試燒味!點了叉燒($58/例),以蜜汁烹調,juicy又夠煙韌,與街邊賣的乾爭爭的叉燒真係無得比。
醇香花鵰醉雞例牌($68),可能一向食的醉雞亦偏向濃味,而灑家的醉雞則偏向淡酒味而突出雞味。所以如果和我一樣偏愛吃濃味的則可能對此醉雞有點失望。
五柳雲吞($30),已經好少地方可以食到咁正宗的五柳雲吞了,不會因為雲吞皮而搶去了主角的蝦膠香,亦不會因為蝦膠而失去了炸雲吞皮的香脆感。現在大多售賣的都以大大塊炸雲吞皮做主角,而灑家的則還原本色,一小口即可享受原汁原味。
被隔離桌吸引而點的及第粥($43),內有豬肝及豬肉丸,煲至粥底綿滑,連愛吃香口的我亦愛上綿綿白粥。
蟹籽棉花雞($30),比醉雞更得我心。因為雞肉真的猶如棉花般柔軟滑身,雞肉吸滿了雞汁,非常鮮味可口。
如果並不愛喝茶,可以另外叫飲品,我點了熱柚子蜜($12)。原來熱柚子蜜為安全飲品,因為其他人點了咖啡奶茶等,都比較淡味。最後,竟然,飲品是敗北……


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!