2016年3月26日星期六

神農草本經絡眼+神農耳穴去水腫排毒療法 @ Livenwell Health Spa 活泉經絡美療養生館

相信黑眼圈,眼部浮腫同眼袋都係都市人必備既眼部問題。普通既眼部護膚產品並不能完全解決問題,整形手術又唔敢,惟有從根本去解決問題。
原來眼部問題反映了身體健康問題,眼部問題形成其中一個原因可能係因為經洛淤塞,所以今次就到Livenwell Health Spa 活泉經絡美療養生館體驗神農草本經絡眼及神農耳穴去水腫排毒療法。

美容師首先會簡單清潔面部肌膚,然後呼吸薫衣草精油用於放鬆身心。然後以人手經氣開穴,開穴同時美容師會講介穴位及其作用,從而告知身體邊個部位出現問題。
開穴後, 以磁穴經絡棒疏通眼部經絡,能有效改善黑眼圈、眼紋及收緊眼袋,及改善睡眠質素。雖說主要係做眼部範圍,不過也有兼顧額頭及頭部,用於去頭風及改善頭痛及偏頭痛。做緊個時我感覺到有暖氣由腳傳上身,美容師說是因為血氣循環通順了。而且頭部變輕身了,再無疲累感!
疏通經絡後,以神農耳穴去水腫排毒療法將經絡中的垃圾及毒素排出。首先將耳燭放於耳穴中,燃燒耳燭,然後按摩眼,臉,肩頸,將毒素排出。耳燭燃燒時不會感到炙熱,反而感到暖和。會發出嘶嘶聲音,若果疏通淤塞經絡時會發出更大聲音。

得意既係美容師一邊做耳燭一邊同我講我既性格,美容師話性格,心情,健康會影響經洛通順,所以就好似睇相咁。佢話我係一個正面思想既人,雖然辛苦但樂觀~
最後,以眼膜作整個療程的終結。因為疏通經絡後,皮膚吸收力增加,所以敷眼膜後,會有更加明顯分別。(為了分別,美容師先幫我做了左邊)
本身有黑眼圈,眼袋大且周邊色素暗沉無光,療程後左邊眼部肌膚即時亮白,眼袋位置亦縮小了,眼周肌膚有少許提升。
疏通經絡時感到痛楚代表經絡淤塞,而通則不痛,所以可能會感到痛楚,不過一字記之日:忍!忍痛過後經絡通順,眼部問題及身體得到改善,亮眼bling bling!

好康優惠: 只要於Livewell Facebook專頁Like,打咭及add "Liven Well",即可獲耳燭排毒按摩乙次!

療程由Livenwell Health Spa 活泉經絡美療養生館提供
Website: http://livenwell.com.hk/
Facebook: www.facebook.com/livenwell.com.hk

尖沙咀店: 加連威老道39-41號太興商業大廈11樓全層 
熱線:94012015 
Whatsapp: 94012015 

銅鑼灣店: 駱克道492號順禧銅鑼灣中心17樓全層 
熱線:23952988 / 23952858
Whatsapp: 65985900


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!