2016年1月24日星期日

"泰"滿足@泰園

朋友曾推介泰園,不過可惜一直未有空去品嚐。近期,佢係灣仔新開了分店,終於有機會去品嘗啦~
從港鐵灣仔站A3出口,步行約8分鐘,都幾易搵。
甫進食店,就係冰冷海鮮區。坐位寬闊,可以輕鬆享受進食。
未點菜,先上茶-泰式香矛茶,等同中國涼茶,具驅風及消濟之作用,不過要注意,懷孕媽媽及低血糖人仕唔飲得!淡淡香矛味,因為幾鍾意香矛茶既味道,所以貪了幾杯。
前菜先點了三色拼盤($148),包括蝦餅,魚餅及春卷各兩件。春卷最好味,香脆可口。而魚餅稍為較重香矛味,蓋過了原有味道。
半打新鮮生蠔($128),超級推介!肉積肥厚,海水味同蠔味層次感重,入口會先嘗到其海水味,然後蠔味隨之而起。
因為怕辣,所以點了泰式海鮮清湯($98/小,$188/大),要了一個小的,足夠2-3人份量。滿滿的海鮮及西芹,陣陣西芹味,幾開胃。之後先知原來可以選擇辣度,下次會嘗試下飲其他湯。
泰國特製豬手($148),因為實在難將豬手與泰國菜混為一談,所以被其名字吸引而點的菜式。賣相與台灣滷水豬手看似差不多,但原來製造過程繁複先先炸香再炇至軟身,豬手及香料相互混和,單食或配白飯一流。
全餐至愛可算係香茅炸盲鰽魚($208),不過因為盲鰽魚售罄,所以轉左烏頭。將香茅從魚嘴貫穿至魚身,炸至金黃香脆,將魚肉起骨及切件。烏頭魚肉較實且多細骨,但煮炸程度剛好,即使細骨亦炸到脆卜卜,可吞嚥下去。而魚肉則仍保留魚香及香茅味,香味四溢。
食左咁多,當然要飲野啦,同友人各點了沙冰系列的香甜芒果沙冰($48)及熱情菠沙冰($48),一飲就覺驚喜,因為完全飲得出係100%鮮柞生果,絕無添加糖水!
又點少得飯後甜品呢?我地點了千層糕與椰汁西米糕,熱與冷的配搭。熱熱的千層糕除了椰汁更混合了斑蘭,斑蘭香與椰汁香好夾,Q軟程度剛好。而椰汁西米糕的甜度亦相當好,不會太甜太膩。美滿的完結,食得好滿足呀~



歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!