2016年6月9日星期四

皮革初體驗@Handsbox

不論男生或女生都有D. I. Y.情結,尤其各大事大節前歹。早前受Handsbox邀講參加皮革班,初次體驗皮革 D. I. Y.,親手製作卡片包。
Handsbox位於荔枝角永盛工業大廈地下23號舖,於荔枝角站B1出口,5~8分鐘路程。

麻雀雖小但五臟俱全,中間擺放了一張工作枱,店舖兩側內擺滿多種皮革及皮革用具,估計大約可用納10~15人。
首先,挑選自己喜愛嘅皮革及線色,然後根據模具裁出需要用的皮革。當然,亦有提供已裁切好的皮革。
挑選好皮革後,就可以開始打孔。因爲初次嘗試,咩都唔識,導師好有心機講介每一個步驟。由導師先示範,然後就到我親自落手。
D. I. Y.要有特色,當然不能少了刻字啦~有多款字型選擇,而且為了做到最好,更比時間我地練習,而且仲教我如何將字體完整無缺刻出黎。真係辛苦了,因為想刻的“W”總是缺了一角。
打好線孔及刻字後,就開始穿針引線。估唔到呢一部份真真難到我,因為一直不能將線穿進針孔內,費了不少時間!但係導師依然一步一步耐心地教授。途中遇到疑問,更協助我解決問題。
磨走多餘的皮革。塗上底油然後以木製磨邊棒來回打磨拋光,令邊緣部分啞緻堅實。終於,一手一腳將我的卡片包弄好了。
因為小班教學甚至一對一教學,有疑問可即刻解答。而且除了耐心講介每一步驟外,更會細心檢查,務求做到最好。與他人傾談時更發現,原來有不少工作坊會逐一收費,但Handsbox卻沒有,没有商業化,令整個D. I. Y.充滿自己的想像!一手一腳做好完成品,總有想不到的滿足感~
睇完我既完成品,大家會否心動?想親自打造屬於自己的皮革製品?現正送出10Handsbox $50 課程現金劵,有興趣嘅快d 留言或inbox我啦![ https://www.facebook.com/ywkwanblog ]


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!