2019年7月26日星期五

雙重功效@Ellactiva軟粒

人越大,骨膠原流失率就越快!為左keep住唔好流失咁快,外敷內服嘅方法都試過!比起內服,我更愛外敷,因為大多數內服嘅方法都好麻煩而且味道難易入口。但係我前排發現 有一款內服產品既方便又容易入口,就係Ellactiva軟粒!
Ellactiva軟粒一盒有60粒,Soft Chew Format,同時激活骨膠原+抗疲勞(橙味)。同時加上水溶性纖維、鉻同埋維他命C。促進腸道蠕動、身陳代謝及增強能量及美白功效!

而且包裝上注明係Bioactive Collagen Peptide ,為Ellactiva專利成分!有效激活膠原再生且易被吸收,針對皮膚膠原自生,改善各種肌膚問題。美肌功效更強、更持久!

Ellactiva軟粒採用獨立包裝,方便攜帶而且容易入口,並不需要用水呑服。每日食3粒就可以幫身體攝取足夠BCP,仲要隨時隨地都可以食,無需定時定候,最適合我呢啲生活唔定時嘅人~

有硏究證實持續服用4星期可以減淡皺紋、提升肌膚水分及彈性,持續使用有效改善橙皮紋及促進指甲生長。等我食完再同大家update下狀況~
**其實除左橙味(骨膠原+抗疲勞),另外仲有黑加侖子味(免疫力配方)及焦糖味(骨骼配方),萬寧及美麗beautegrity有售!
[注意:焦糖味只在愛美麗beautegrity有售:https://beautegrity.com/zh-hant/

#Ellactivahk #Energy #活肌軟粒 #隨時激活膠原自生 #彈滑肌 #beautegrity #萬寧


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!