2019年7月31日星期三

7日大挑戰@ERiiS意大利防脫髮洗頭水及護髮素

雖然脫髮係正常生理現像,但係望住年紀尚輕,黑髮常落,都唔好話唔驚!尤其呢段時間日日都好夜瞓,再望下掉落嘅頭髮…剛好收到了ERiiS意大利防脫髮洗頭水及護髮素,幫我keep住髮量!

ERiiS意大利防脫髮洗頭水有男士系列(藍色)或女士系列(粉紅色)。而且大學臨床實證使用7天可減少掉髮30%,有效增加生髮速度及強韌度。

ERiiS女士防脫髮洗頭水不含致敏防腐劑、起泡劑、鎳,針對壓力、懷孕、減肥、血液循環減慢等脫髮原因! 通過激活細胞代謝而進行真皮再生,減少炎症,從而有助於減少皮脂溢出,為頭髮纖維提供水分。

ERiiS 防脫髮護髮素以植物成分Jojoba oil 可可芭油撫平毛鱗片,令頭髮順滑貼服。再添上天然保濕元素Ceramide A2鞏固頭髮組織,形成髮絲表面保護層,減低頭髮因梳擦而折斷的機會,令秀髮更健康柔軔。

用左一星期,脫髮問題已經有明顯改善。脫髮數量明顯少左好多,連媽媽都話地面少左好多頭髮嘅踪影!

7日大挑戰!你接唔接受?
如果想知道更多SanteCare ERiiS品牌的最新消息和資料, 可以登入以下網址:
https://www.facebook.com/santecare.eriis/


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!