2017年4月17日星期一

龍蟹混雜@秋田火鍋海鮮丼專門店

太耐無食海鮮,一食就要食重量級海鮮!!要知道灣仔其實有好多好野食,不過要識搵,今次就搵到呢間-秋田火鍋海鮮丼專門店。
秋田火鍋海漁丼專門店位於灣仔皇后大道東202號QRE Plaza 10樓,於港鐵灣仔站 B2 出口一路直行至QRE PLAZA
甫進店內,除左漁鮮吧台外,坐位多是卡位,以屏風作間隔。
點了二人前秋田料理長案內鍋物語(每位388) 原本我地點了扎幌直送時令原隻活毛蟹泡飯配純米牛乳蛋白湯底,不過因為佢哋唔夠毛蟹所以另外畀我哋另外配原隻伊勢龍蝦,一次過食曬兩種 !
純米牛乳蛋白湯底,一開始拎嚟嗰陣時面頭有一層蛋白面,然後當佢滾熟嘅時候會慢慢漲大變成一個雪山咁!不過其實湯底並冇咩味道,只有淡淡的豆味。 湯底滾起,自然就要落鍋物啦 !首先,精選5款鮮漁市場及空降漁鮮, 由廚師親自挑選,到上枱嗰一刻先知道有乜嘢漁鮮!
第一盆:3款不同蜆類:鑽石蜆體績較細且表面較光滑,不過可能就係因為較細,味道亦較鮮味。右邊的為刀背蜆,肉質飽滿,好 juicy。左上角為馬背蜆,可能因為吐沙時間唔夠,所以食落口時有沙……
第二盆:海蝦及右口魚,海蝦肉質彈牙飽滿,真係見佢變色就可以拎返上嚟食啦!如果唔係佢啲蝦膏會爆出嚟!右口魚魚肉嫩滑, 雖然夾雜著魚骨,但係魚肉嫩滑度可說是“chu" 一聲就可吸入~
第三盆:溫室野菜拼盤,特別介紹係佢磚石腐仔~無錯!係豆腐仔,原粒掉落去約30秒就食得,豆味超濃~
另外再自選4款鍋物:千葉特產甜薯飼黑豚肉,每一片都超薄,所以好快熟~
銀鱈魚腩,魚腩肉質一向比較彈牙,所以嫰滑程度並無右口魚咁嫩! 但係即使煲耐啲,魚肉亦都唔會老,而且腩肉中的肉汁更會逼出湯底。
日本博多華味雞件,同銀雪魚腩一樣,即使煲耐咗肉質亦都唔會老。不過如果真係煲耐咗只可以講雞件唔老,但係亦都唔算嫩口…
自家製蟹肉味噌餃子,味噌味道較重所以可能蓋過了蟹肉味, 而且比較容易黐底所以等待時需要攪拌。
最後終於到返我哋嘅重點出場喇:原隻活伊勢龍蝦!員工協助我哋嗰陣時同我哋講,將肉身向面貝殼向底,咁樣可以令到龍蝦肉同殼分離而且肉汁依然可以鎖於龍蝦肉內。

食完龍蝦就到毛蟹啦!毛蟹叫栗毛蟹,比起平常食嘅毛蟹蟹腳較長及幼身,但卻比較甜~ 除咗蟹蓋之外其他都可以掉入煲內至滾熟~另外會配置較剪及蟹醋,蟹醋比較甜,配蟹食一流~
而蟹蓋就會愛嚟做泡飯的調味,先將蟹蓋放在湯底內待~1分鐘,然後拎番起蟹蓋,放入粥底,再將蟹蓋內的蟹膏混進湯底內, 一陣之後再加上蔥花及蛋, 泡飯就完成啦~雖說是泡飯, 但係其實更加似稀身的蟹粥~ 不過可能因為得一個蟹蓋嘅關係,所以蟹味並不算濃,蛋味較重,不過最後我地都一鍋清底,正~
熊本產蜜瓜,好甜呀!!從未食過咁甜既蜜瓜~
最後再食埋個雪糕,豐富嘅一餐就完結啦~ 另外仲有不得不提嘅係,因為防止唔識顧客如何處理海鮮或進食嘅次序,所以一開始嘅時候職員都會協助,大家可以乖乖做吃貨,坐等美食~~


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!