2017年4月6日星期四

「升級暗瘡急救療程」@Divana Spa

因為我腸胃問題,所以下巴位置經常生暗瘡或暗粒。而且可能因為有時清潔不夠徹底,面上都不時會冒出暗瘡。即使做清潔mask,都唔能夠立即將暗瘡根治… 想短時間內立即療效!?唯有去美容院搞搞佢啦 ~今次去左Divana Spa 體驗【皇牌深入改善暗瘡暗粒療程】X【特效嚴重暗瘡抗敏鎮靜精華原液 】
Divana Spa 可是有暗瘡去印專家之名,所提供療程有一半以上是針對暗瘡,暗粒,收毛孔去印的護理療程。中心以簡約,閒適,自然設計為理念,大堂更以泰國風情,香薰等為主題。


美容室雖細,但亦設有 Locker 。而且一直播放著純音樂及流水聲,一路做facial一路聽住音樂,成個人都慢慢放鬆落黎,全程享受~

簡單潔面後, 美容銷售先幫我檢查皮膚上狀況,佢亦都話我下巴位置有好多暗粒同暗瘡, 除咗腸胃問題,亦可能係因為天氣轉變及潮濕關係。

針清過後,會幫我敷上消炎殺菌既面膜。面膜會有 d 味,不過有殺菌功效,而且不刺鼻,隔一陣就適應~

隔著面膜,首先幫我以高頻電療(高周波電療儀)作全面性嘅皮膚消毒,殺菌及幫助傷口癒合。雖說是高頻電療,但其實只係有少許電流通過,並唔會有刺痛感。而且係做緊嗰時,美容師都會問你接唔接受到電嘅強弱性,所以唔使怕會有痛楚感。
去除面膜之後,會塗上抗敏鎮靜精華原液,再幫我以高頻電療作重點性嘅治療,喺下巴位置及面上暗瘡位置多點幾下。可能因為冇咗面膜嘅隔應,電流嘅感應性強咗,但係亦係接受範圍之內。

電療儀之後,臉上可能會泛紅,咁係因為皮膚受到電流嘅刺激 ,末部嘅末梢血管會交替作出擴張及收縮嘅反應。電火花令空氣中嘅氧氣電離而產生臭氧,從而產生血液循運及消炎殺菌嘅功效。

之後會再敷番個mask,有抗紅,鎮靜,保濕,膚色均勻之效~又美美的訓左

敷完之後膚色果然亮白,而且原本泛紅嘅位置亦都已經有退紅嘅現像。最開心嘅係第二日就已經發覺暗瘡已經退左仲埋左口, 比起過往的等待, 呢次實在好得太快啦!!又可以靚靚出街,唔會有粒暗瘡係度篤眼篤鼻~

Divana Spa
電話:6228 8144
Facebook page: https://www.facebook.com/divanaspa.ayur/


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!