2017年4月20日星期四

2次發育@ClubNB [2次發育]波動丸

試問有邊個女人唔想有堅挺又豐滿嘅上圍?但係香港女性大多標榜為平胸或細胸…為解決呢個問題,坊間亦出現咗好多豐胸術或者豐胸食品。 對於有需要嘅你,你,同埋你有試過咩方法係真係可以豐胸成功呢?今次我就嘗試左NuBreast [2次發育]波動丸~
NuBreast [2次發育]波動丸能迅速被人體吸收,令乳腺再度活躍,激活豐胸因子,令乳房脂肪組織增厚,促進胸部2次發育,改善垂鬆問題,令胸部肌膚回復彈性緊緻及嫩滑飽滿。最適合天生瘦削,發育不良,貧乳,產後或哺乳後乳房出現萎縮嘅扁平胸。

每瓶60粒,約15日嘅份量。服用方法為每日2次,每次2粒,餐後30分鐘服食。建議每日最少飲用八杯清水已收最佳效果。另外月經期間建議停服!懷孕中,哺乳中,年齡低於18歲或者正在服食任何中西藥嘅都不宜服用!
波動丸為特製抗胃酸液態膠囊,蘊含無菌高濃度黑豚胎盤,琉璃苣油GLA,月見草油,酪梨油天然成分提煉,無副作用!更快速,更彈滑,更豐滿,更集中,更吸收!!
更有研究顯示,食曬成個療程最大可以升2級!!係未聽到已經好心動呢?
食咗第一個禮拜之後,有少許谷脹感,同月經時候嘅感覺差唔多。差唔多3個禮拜嘅時候,乳房好似真係比以往較堅挺咗~ 但感覺始終冇數字來得更實際,量度之後,發現cup數冇變,但係圍數就有32升至34~~
雖然睇落好似只係有少許嘅數字變更,但根據佢嘅研究顯示,如果我繼續keep住落去,應該真係會有cup數上升嘅現象~2次發育,再唔係夢!

為咗有唔同需要嘅你,佢亦都有唔同類型嘅產品~

想知更多:www.nubreast.us/chi/
香港及澳門屈臣氏有售,亦可網上訂購:http://goo.gl/6Zgpfy


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!