2016年12月19日星期一

“宵”遙“泰”活@泰燒遙

靜夜的尖沙咀,諾士佛臺卻是熱鬧的開始!因為遲左收工,所以到諾士佛臺覓食。泰燒遙有一宵夜餐,實在太適合需要熱食又唔想太飽既我。
泰燒遙位於尖沙咀諾士佛臺1號5樓,於港鐵尖沙咀站 B1 出口, 步行約8~10分鐘。
雖然已經過去十點,但卻有不少人聚集於諾士佛臺,就連樓上舖的泰燒遙亦坐滿了約七成的位置。
真•宵夜每位$98蚊包泰式特飲一杯,生蝦一隻,串燒三串及甜品一份。
每一隻生蝦以一隻杯盛裝,生蝦上滿滿的冬陰公醬,好辣好過癮!生蝦肉質肥厚,味道鮮美。
串燒則點了雞肉串燒,豬肉串燒,餃子釀雞翼,西班牙豬腩片,鹽燒八爪魚及香茅豬肉條(2人份量)。
特別講下香茅豬肉條,唔會太乾身,而且散發濃濃香茅味道,正~
餃子釀雞翼都幾有特色,雞翼內藏有餃子料,一款食物兩種味道。
泰式特飲點了龍眼水,飲得出並唔係糖水沖出黎既特飲,而係真正既龍眼甜。
甜品原本點了芒果西米糕及班蘭西米糕,不過應該比錯左兩個班蘭味…小小的,幾口便解決了,淡淡班蘭味,當作是清新口氣。



歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com


More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!