2016年12月6日星期二

鑽石的誘惑@NS Luxury鑽石及婚戒專門店

有幾多女仕可以扺檔到鑽石首飾既誘惑?就算唔買,行過都會自然停低望兩眼~聖誕到,又係時間盛裝打扮自己~早前聽友人提起尖沙咀有一間樓上舖,定價比大行平好多,經過行過當然要開下眼界啦~

NS Luxury鑽石及婚戒專門店,主要售賣GIA Diamond鑽石首飾,訂製求婚戒指!寶物係需要珍藏,按下門鐘就會有人迎接你,開始你嘅寶物之旅~

GIA美國寶石研究院創立了全球通用的4C標準:Carat克拉重量、Color顏色、Clarity淨度、Cut車工GIA是業界公認的標準創立者和精確具誠信的鑽石評級鑑定資料來源。
唔好睇少樓上舖,環境舒服之餘,Sales專業耐心及親切的服務,完全唔Hard Sell,一d壓力都無!可以慢慢坐,慢慢揀~
如果你真係驚去到到時會花多眼亂其實上佢哋個網站就會有齊所有嘅款式!線上營銷,線下購買!只要你喺網上揀好款式然後約好時間再上店舖試帶實物就可以輕鬆減少時間~
無論係對戒,手鏈,排戒,頸鏈都可以因應顧客要求設計、製作,做到快捷、安全,同時擁有進口雷射打字印機器,令每款產品獨一無二之餘,品質更有保證!

手鏈款式簡約大方,百搭易襯~ 字母可以任其選擇,甚至可以串出你嘅名字。

連鑽石吊墜款式都可以訂造 ,戴上身立即有點高貴感(自我感覺良好xd)
耳環除咗鑽石款式之外另外仲有寶石及珍珠款式, 不過我始終都係最鍾意最簡潔嘅鑽石耳環!

最特別嘅就係佢哋嘅求婚神器 —鑽石戒指盒!盒內附有燈光,鑽石係燈光嘅照耀之下更加閃耀奪目!

網上店舖及實物店舖內有多款結婚對戒款式提供 ,甚至可以訂製求婚策劃!

平之餘仲可以提供到品質售後服務,終身保修服務,免費改戒指圈及刻字,令客人更有信心!

Ns Luxury鑽石及婚戒專門店
太子分店:九龍旺角彌敦道745號金都商場地庫B06號舖
尖沙咀分店:九龍尖沙咀赫德道8號20樓A室
https://www.facebook.com/nsluxurybox/
http://www.nsluxury.com/


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!