2019年11月20日星期三

EMSCULPT增肌減脂療程@BTL

近期開始接觸瑜伽呢項運動,但係唔好睇瑜珈好似好靜態,原來好多動作都需要用到肌肉力量去支撐!而肌肉正正係我冇嘅嘢!所以好多動作都冇力做!原來而家除咗可以做運動增肌之外,瞓喺度都可以增肌,仲可以減脂添!講緊嘅係BTL EMSCULPT增肌減脂療程!
早前去左BTL體驗EMSCULPT增肌減脂療程,BTL EMSCULPT係全球唯一增肌減脂療程,透過專利HIFEMTM技術,直接刺激運動神經元,觸發肌肉持續收縮達至極限水平,30分鐘就等於做咗20,000次的核心肌肉運動,超越一般運動!令肌肉對能量的需求增加,脂肪細胞釋出脂肪酸,提供能量被肌肉燃燒,同時令脂肪細胞的體積縮小。由於被釋出的脂肪酸濃度好高,自然誘發脂肪細胞凋亡,脂肪細胞數量隨之減少真正做到增肌同時減脂!
2星期4次療程,就可以增肌16%,減脂19%FIT1年!

療程開始前會先用儀器TANITA測量體重、脂肪同肌肉百份比。報告顯示我大腿肌肉還可以,但手部同腹部肌肉就遠不達標啦正好今次就先試做手臂及腹部位置
當準備好儀器之後就可以開始啦,首先會做手臂。治療師會將儀器放係上手臂位置,以作鍛鍊二頭肌及三頭肌用。
一開始嘅時候會先以低能量,適應左之後會逐漸提升至最高能量。儀器釋放嘅HIFEMTM能量會令手臂嘅肌肉持續收縮,連帶手指亦有可能會被扯動收縮感覺,好似電下電下咁,但一D都唔痛。
之後做腹部嘅時候,需要轉換一個較大嘅機頭。
相比起手臂,腹部做起上黎較舒服,可以一路做一路玩電話,感覺到腹部深層肌肉俾扯起,震下震下,做緊好多CORE運動咁,做完之後會有做完大量運動之後嘅少少痠軟感覺。但療程無需復原期,又唔會起瘀,做完即時可以返工返學,之前我有做過Coolsculpting,但過程有D痛同埋之後會姐腫瘀同起沙,冇BTL EMSCULPT咁方便!
4次療程後,最大感覺係腹部肌肉有明顯FIRM左!之前因為Core唔夠力而做唔到嘅瑜伽動作,而家都做到了~摸落腹部亦結實左好多,冇以前D肉咁鬆泡泡。因為同時增肌減脂,面層脂肪冇左,肌肉線條而家明顯好多,留心睇仲有少少馬甲線添架!
手臂方面,驟眼睇,冇見到大隻左好多,不過其實摸落係結實左,當手臂用力時,肌肉線條有比以前更明顯~
即使無另外做運動鍛練或吸取補健品,BTL EMSCULPT增肌減脂亦可以幫我輕鬆增加肌肉量同時減脂~效果FIT1年架!而家著緊身衫都可以好自在,以前食飽左就有小腹突出黎,而家唔會有呢個情況出現啦!
提提大家,坊間都有D聲稱可以增肌既儀器,但大家小心認清BTL EMSCULPT先係全球唯一獲得專利同時增肌減脂療程呀!其他儀器無醫學實證,聽講仲會震到內臟,好得人驚!

最安全就去番http://bit.ly/327horr 了解更多及尋找服務地點啦!如果想查詢價錢或預約療程,都可以去呢個網站查閱BTL認可嘅療程中心,提交資料後你揀嘅中心職員就會聯絡你~

#BTL #EMSCULPT #增肌減脂 #全球唯一HIFEM技術 #20000次肌肉鍛煉 #Fit1

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!