2018年4月21日星期六

暗瘡治療三部曲@Timeless Organics

前一段時間趕 assignment 趕 deadline, 食無定時,連護膚都懶左。再加上香港天氣咁潮濕,皮膚即刻爆暗瘡問題,尤其下巴位置特別嚴重!好彩之前收到 Timeless Organics 既暗瘡治療三部曲,幫我對抗啲瘡瘡!
Timeless Organics 產品成分全素並無動物測試、100%天然、有機認證成分,由美國全人手製造,不含麩質、無化學成分、「對羥基苯甲酸酯」防腐劑、人造色素 及 香料等等,適合素食主義者、敏感肌膚、暗瘡問題、孕婦和哺乳期媽媽使用!
暗瘡治療三部曲包括:暗瘡護理潔面液,淨肌控油爽膚噴霧,暗瘡舒緩修護乳液。另外仲有一支細細支既就係強效保濕亮澤精華。
暗瘡護理潔面液(118ml),蘊含荼樹油,蘆薈葉汁,大麻籽油,薄荷精油及維他命E。
強效潔淨,抑製油脂分泌,改善及舒緩暗瘡肌膚,具有抗炎功能及加速暗瘡傷口癒合過程。
用之前需要搖一搖!潔面液係薄荷味道,洗完面之後會覺得好乾淨,好清爽!就算有暗瘡傷口,用左都唔會覺得好乸,所以都適合用喺牛皮癬同濕疹皮膚。
淨肌控油爽膚噴霧(118ml),蘊含蘋果醋,茶樹油,薰衣草精油,沒藥精油及乳香精油。
具有抗菌及癒合功能,控制暗瘡粉刺,平衡油用脂分泌,收細毛孔,強效排毒及淨化功能,減少暗瘡生長。
爽膚水為噴霧式,可以噴濕化妝棉,在以化妝棉以抹拍形式抹上臉上。爽膚水係薰衣草味道,好快就俾皮膚吸收左!
又或者好似我呢啲懶人會直接噴上臉上,但係記得呢個時候請閉上眼睛!
生暗瘡其中一個原因係皮膚水分不足,所以保濕精華亦都非常重要!
強效保濕亮澤精華(29ml),主要成分有維他命C,沙辣油,甜杏仁油,玫瑰果籽油,杏仁油,椰子油,乳木果油及蘆薈。
具有抗氧化功能,修護及滋潤肌膚,防止皺紋形成,保持全日水潤,提升肌膚亮澤。
精華係泵裝設計,我一次大約用兩泵。呈黃色乳液狀,質地輕盈,易推易吸收,效果亦即時及明顯~
暗瘡舒緩修護乳液(118ml),蘊含茶樹油,蘆薈萃取液,大麻籽油,薄荷精油,杏仁油,椰子油,向日葵籽油,乳木果油及維他命E。
具有強效抗炎功能,減少暗瘡生長及預防細菌擴散,保持水潤,抑製油脂分泌,收細毛孔及舒緩暗瘡肌膚。
暗瘡舒緩修護乳液呈白色乳液狀, 薄荷味道,質地非常薄身,迅速吸收。
用在一段時間之後,皮膚嘅暗瘡問題得以改善。 明顯生少咗好多粒暗瘡,而且下巴位置嘅暗瘡亦都有減退嘅跡象!T字位亦無油光問題,額頭同鼻翼兩旁亦都生少咗好多暗粒!有Timeless Organics 既暗瘡治療三部曲,咩暗瘡問題都唔再係問題啦~

**是次產品由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!