2018年2月8日星期四

吸出嚟既健康美容@H- Breathe

吸氧氣就聽得多,吸氫氣即係第一次聽!講緊既係日本嶄新美容概念的氫氣產品- H- Breathe,據日本多年研究成果,氫氣能有效對抗體內自由基,改善身體健康。由於氣體份子小,可以穿梭人體各部位,所以功效十分顯著。
H- Breathe就係想各位用家坐定定,咩到唔使做!吸啖氣就可以做到美容、健康及舒壓效果,為身體叉叉電!

H- Breathe包裝裏面含有一條鼻吸管,特製塑料瓶同埋水掃包(內含15小包)
首先,將吸管接駁口完全置入橙色矽膠蓋內~如果吸唔實嘅話可能會導致配件脫開或者水分流出!
跟住將攝氏40至45度嘅溫水加至特製塑料瓶上既標誌線
放入水素包,水素包同溫水會產生化學反應,釋放水泡及氫氣氣體~((溫馨提示:千奇唔好剪開個水素包,直接放入水就可以架啦!))
將矽膠蓋蓋緊於特製塑料瓶口,然後掛上鼻吸管。使用鼻子慢慢吸入,並用口慢慢呼出。建議一星期使用1~2次,每次使用30~40分鐘。
成個過程其實好方便,可以一直做其他野一直用,而且又好容易安裝,但係會成日都唔記得咗用口呼出。唔知係心理關係,定係產品嘅效用,用完之後瞓覺,一覺無夢,而且訓醒個時比平時精神~
H- Breathe已經正式登陸香港,鍾意新奇有趣嘅你都可以試下喎~

更多資資:2020東京奧運,主辦國日本以打造“氫氣城市”為主題,不單單套用於建築及交通上,更將氫氣好處帶進日本運動員身體內,成為致勝秘密武器。氫氣能令運動員快速恢復體力,減輕過度運動帶來的肌肉不適。對於大眾健康而言,氫氣更對糖尿病、高血壓、類風濕,肌肉發炎有幫助。對於愛美一族,更可做到抗皺、美容及瘦身。
**是次產品由品牌提供
Ig: https://www.instagram.com/trendicbeaute/
Facebook: https://www.facebook.com/Trendicbeaute/

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!