2017年1月23日星期一

頭髮都要浸溫泉@Pantene日本風呂養護精華乳

早前狠心地剪去長髮,因爲頭髮髮尾經常打結,實在太難打理…剪頭髮時髮型師同我講:因為我髮質已經受損,所以容易打結,即使剪去嚴重受損的髮尾亦不能改變事實!要改善髮質,則需要做頭髮護理,作深層滋潤~

早前收到Pantene日本風呂養護精華乳 (冬日限定)[$49.9/75ml],一盒有5支,獨立包裝,用法有趣别緻~

唔好睇佢細細支,佢其實係Pantene史上修護成份最高的產品,開啟全新護髮spa概念!享受熱修護功效~
將精華乳放於熱水加熱3分鐘,令精華更易滲透到頭髮~ 
因為我沖涼一向沖開熱水,所以喺我洗頭時將精華乳放進浴缸,令佢加熱~ 
折開或擰開蓋子,將精華乳擠出 加熱後嘅精華乳散發出陣陣香氣, 比平常Pantene的護髮素味道更濃烈! 
將精華乳塗上頭髮靜待三分鐘後清洗~ 
用咗一次,覺得比以往所用嘅護髮素滋潤性更強, 而且精華乳嘅香味更留存在髮絲上~

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!