2016年12月20日星期二

我所擁有專屬既療程 @ per FACE 1+1。水光肌雞尾酒美肌療法

皮膚經常跟住天氣或心情而轉變,每當有需要嘅時候 ,都會去美容中心做facial保養下。但係去美容中心只會跟住plan或者固定嘅療程,所選嘅真係你皮膚所需要嘅?
早前體驗了per FACE1+1。水光肌雞尾酒美肌療法,以專屬美肌概念推出「水光肌1+1.個人專屬療程」及「水光肌1+1.注養護理療程」!
何謂雞尾酒療法?因應不同肌膚的需求,以不同精華及份量調配出最合適的高效配方為肌膚修復或進補。
話明要知道皮膚所需要,咁就首先當然要知道我嘅皮膚有咩問題先啦!作簡單登記後,美容顧問,就帶我入房影相。

影完相之後,美容顧問會首先就我嘅皮膚狀況簡單複述一次,然後透過專業分析及醫生診斷為我配置專屬嘅滲透精華!
經過分析,美容顧問話我有膚色不均及缺水嘅問題…所以佢同醫生建議我用2ml X-DNA高聚合斷層修復滲透療程及2ml HYALURONIC專屬濃度鎖水滲透療程!為肌膚建構最佳所需狀態及填補修復肌膚斷層,而且最重要嘅係無論係兩種定還是其他嘅滲透療程,所有都包含咗強效保濕劑型態HA!大量嘅親水因子,為肌膚補充療程中所流失嘅水份~
配好滲透精華之後,美容顧問就會帶我入醫生房進行我第一次嘅療程啦!第一次療程就係「水光肌1+1.個人專屬療程」,會由醫生主理,以水光槍滲透技術注入精華改善深層肌膚。 因為會使用滲透儀為皮膚進行滲透,所以喺療程前需要敷麻膏~
喺我敷緊麻膏嘅期間,醫生就會將滲透儀所需要嘅用具及滲透精華準備好!所需要嘅用具全部都係一次性用具,既用即開新,用完即棄,所以有安全及衛生的保證!

進行療程期間,醫生一路同我講解每一個步驟,令到我對療程亦都冇咁驚!而且美容助護喺附近,亦都會一直協助及跟隨醫生嘅吩咐,幫我處理好滲透小孔。
因為滲透儀嘅針頭稍為較大,所以並不能夠照顧到某些細微嘅位置。為此,醫生會另外以手動方式再用精華抽取器繼續進行滲透,例如眼簾或鼻的位置!
療程後會再配上深層保濕水晶面膜,於醫學煥膚療程後使用,有助加強肌膚修復能力,即時減低過敏及紅腫,舒緩皮膚因療程泛起嘅不適。完美緊貼面型輪廓,達到最理想吸收效果!
果然,敷完面膜後皮膚已經有所修復,減低因滲透小孔所泛現的紅腫!雖然為保濕療程,但始終係醫學療程,所以回家後要一直繼續為肌膚補水,然後太約星期後再做第二次療程
「水光肌1+1.注養護理療程」則會由治療師以AMTS電動微針將精華導入淺層肌膚,確保每層肌膚都吸收到精華,令每寸肌膚都得到改善,肌膚由內到外全方位進補~ 與滲透儀一樣,AMTS電動微針嘅針頭為全新,用完即棄的!
痛楚感比第一次療程的大大降低,呢次只會感覺到好似有大大粒嘅磨砂粒子在面上打圈,基本甚至上可能不會感覺到痛楚!
療程後再敷上一層厚厚保濕Gel Mask,為肌膚繼續進行 補水計劃!
要說真正感受到療程嘅效果,可能需要約兩個星期嘅時間!而剛剛好兩個星期後為最凍嘅日子,但起身時發覺,即使還未進行護膚,臉上依然不會感到乾旱,而且上妝時亦都較為貼服,並沒有甩皮嘅狀態!

(醫光版水光槍療程)
「水光肌1+1.個人專屬療程」體驗價HK$1,888
立即登記:http://perface.com.hk/promotion/?c=1062
(AMTS電動微針療程)
「水光肌1+1.注養護理療程」體驗價HK$498
立即登記:http://perface.com.hk/promotion/?c=1059

per FACE medic spa
銅鑼灣世貿中心35樓
尖沙咀iSQUARE21樓
電話: 8101 2566
www.perface.com.hk/
www.facebook.com/perFACE.medicspa.hk/


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!