2022年10月22日星期六

強化私密防護力@老協珍美顏飲 蔓越莓Plus

女性特別多保健品,除了因為女仕愛美,更因為女仕私密處更容易患感染。早前我就試用了老協珍新上市嘅美顏飲-蔓越莓Plus,除了補充膠原蛋白,更預防私密感染。

老協珍美顏飲蔓越莓Plus添加比一般膠原蛋白分子更微細嘅日本專利膠原蛋白胜肽(PO及OG膠原蛋白)!更易吸收且無腥味,提升肌膚彈性,打造美顏專屬嘅膠原蛋白精華!



另外更蘊含4款天然植物多酚精華(紅菜頭、西印度車厘子、無花果、天然蔓越莓),美顏飲 蔓越莓Plus,特別添加天然果寡糖及天然蔓越莓,含豐富維他命C及膳食纖維。促進膠原蛋白形成,可改變細菌叢生態,達到預防私密感染、溫和調理,增加私處益菌,幫助體內環保。




美顏飲蔓越莓Plus無添加化學美容粉或雌性激素,100%植物萃取,天然成份無添加,可安心長期飲用。



每日早餐後或臨瞓前飲用一包,飲落唔甜,且無腥味。飲一飲,美顏且健康,特別推薦給久坐憋尿、水喝不夠、反覆私密處感染者!



老協珍美顏飲 蔓越莓Plus:https://lxz.com.hk/product/OBB013

老協珍官網:https://lxz.com.hk 

老協珍粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!