2020年8月10日星期一

養顏助眠@海參滋陰丸

 作為都市人,夜晚唔願早瞓,朝早唔願起身,已經成為基本條件。即使明知捱夜對身體唔好,但依然無法容易入睡。改變唔到生活習慣,惟有以補健產品調理身體啦~呢段時間我就試左海參滋陰丸,真係感覺到變好咗喎!

海參滋陰丸選用100%紐西蘭海參及珍貴花膠,蘊含豐富膠原蛋白及骨膠原,可滋陰補肝腎,養顏助眠,抗老化,補膠質補水,改善陰虛體質。
食法好簡單,每日一次,於早餐前服食 3 粒,建議連續服用 3 個月為佳。
有HACCP,GMP及ISO認證,保證衛生安全可靠。
任何人士均適合服用海參滋陰丸,除懷孕及12歲以下不適合服用。
食左一段時間之後,睡眠質素明顯好咗,成個人精神咗無咁容易攰。而且皮膚都好似光澤咗,相信keep住再食會變得更好~ . #正品藥業 #海參滋陰丸 #養顏 #膠原蛋白 #補腎 #補水 #減淡皺紋

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!