2019年5月15日星期三

【推介!】Bicelle 皇牌 Hydra B5 Gel @Gratus月購會

Bicelle 皇牌 Hydra B5 Gel,未用過都應該有聽過!補濕度超強!我用左佢之後,轉天氣及潮濕導致嘅肌膚缺水問題得以改善。
蘊含維他命B5、透明質酸、綠茶精華、甘油、活胜肽、積雪草。
可以注入1000 倍水分達肌膚底層,有效激活細胞、徹底修護、回復水潤柔滑及高效抗氧。


Bicelle 皇牌 Hydra B5 Gel
質地水潤不黏稠,一年4季都適合,尤其係做完醫美療程後。
潔面爽膚後,取3-4滴精華塗勻全面及頸部,輕輕按摩至完全吸收。

Bicelle B5 Gel 始於係醫美產品,價錢上亦不便宜(標準價: HK$329/30ml;HK$599/60ml)
不過而家大家有福啦!因為參加Gratus月購會,就可以以每月$180,
於指定18款貨裝產品當中任擇1件, 當中就有Bicelle B5 Gel,及其他大家熟識的醫美產品!

皇牌產品-每月更會隨機送3件護膚品試用裝。而且仲會送到府上,唔需要再出街買,訂購後,每個月就可以以抵價擁有1支貨裝產品及3件試用裝。
全新會員連續訂購3個月,更可享受免費療程體驗1次- Geneoo「基因表現療程」,有效擊退缺水、暗啞、細紋3大肌膚老化問題,價值$1,600。快啲上Gratus個人醫美自選平台登記,試盡全球頂級醫美產品!

隨時隨地上gratus網頁或App就可以訂到,唔使周圍補貨!

@Bicelle - Official #Bicelle #B5Gel #醫學精華專家 #TriHydra三角醫學補濕系統 #對抗持續缺水 #療程後加強補濕 #最強醫學補濕精華力量 # SERUMtransformation #B5忠粉 #非一般的補濕產品
@gratus ‪#gratusSubscriptionClub #月購會 #醫美升級 #每月180蚊 #18款皇牌產品俾你揀 #每月精選 #gratusblogger


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!