2022年8月5日星期五

吃貨專區@棠記海鮮小廚


好耐無食海鮮啦,所以夜晚同屋企人去左三聖間棠記海鮮小廚。棠記有前後兩間舖,茶餐廳般嘅裝潢,大圓枱同卡位。除了餐牌外,牆上亦有多款食物選擇。

豉椒炒蜆
值得一讚係吐沙得非常乾淨,一粒沙都食唔到!鮮甜彈牙嘅蜆肉配上豉椒味,無論當飯前小食或送飯都一流!
菠蘿咕嚕肉
雖然咕嚕肉每粒也比較細小,但份量足夠,而且咕嚕肉粉皮較薄,炸得非常脆口!菠蘿亦非常新鮮,鮮甜唔酸。
脆皮琵琶蝦
芝士蓋面再拎去炸,連蝦殼亦炸得非常脆!不用蝦殼鉗,亦可將蝦肉與蝦殼分離。香濃芝士再配上厚實嘅蝦肉,一啲都唔油膩。
椒絲腐乳通菜
通菜爽脆可口,加上腐乳汁嘅鹹香,非常惹味,又係一個送飯嘅菜式!
.
棠記海鮮小廚
地址:屯門三聖村豐漁樓地下10-11號

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!