2020年11月28日星期六

皮秒激光@Ms Miracle Skin

 一向有色斑問題,人又容易曬黑,所以每逢秋冬都係我實行美白嘅日子!早前到Ms Miracle Skin體驗了Picosecond Plus第二代皮秒激光,一次解決多重問題!


Ms Miracle Skin位於尖沙咀金巴利道35號金巴利中心8樓804室,地鐵站B1出口彌敦道向美麗華廣場前行,再向婚紗街前行,君怡酒店對面~

簡單清潔後,會先敷上去角質面膜。去除皮膚表面老化角質,可令療程效果更突出。

然後,美容師會檢查皮膚需要再決定使用咩機頭,因為我色斑同膚色比較嚴重,所以美容師決定使用755及1064波長嘅機頭。首先會以1064全面打一次,感覺比較輕微,如果接受唔到可以同美容師講,調較强弱。

然後換755再於重點位置及斑點位置打多次,今次感覺會比之前强烈,好似比像筋不停彈射,而且因為重點針對,會有機會出現紅點問題。

之後再敷蘆薈Gel Mask以鎮靜肌膚,褪紅及保濕。

療程完成後,可以見到面額嘅斑點週圍肌膚較紅,不過當晚就消失了。色斑唔會一次激光就消失,但膚色是較之前亮白了。除左色斑同膚色問題,其實皮秒仲可以解決凹凸洞或去除紋身,如果有興趣,可以了解下~

Ms Miracle Skin
Facebook : https://www.facebook.com/msmiracleskin
WhatsApp : +852 61771777

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!