2019年9月14日星期六

吞得既噴霧式漱口水@口健樂鹽致口腔清新噴霧

就算每日早晚都有刷牙,但係經過一段時間再加上進食後嘅殘餘物質,口腔內自然形成口氣。一開口就發出口氣,點可以俾呢啲尷尬情況發生!?但係出街在外,好難有時間口腔護理…
為咗照顧各位所需,口健樂推出“鹽致口腔清新噴霧” Oralmedic Saltpro Fresh Breath Spray,主要成份為有機生態海鹽及天然草本,並無酒精及色素添加,太人同小朋友都可以安全放心使用~


鹽致口腔清新噴霧推出兩種口味:香桃薄荷及海洋薄荷(HKD$39/盒)有效舒緩牙齦不適,提升口腔衛生,預防牙菌膜滋生,去除口腔異味,防止蛀牙。有助平衡口腔酸鹼度,潔淨口腔,補充水份。

粉紅色嘅香桃薄荷簡直追擊我嘅少女心!細細盒,容易攜帶出街~

食完飯之後或覺得有口氣嗰陣時,拎出嚟立即噴兩下!除左有薄荷嘅清新仲有香桃嘅香味!

隨時隨地,清潔口腔,避免尷尬情況發生~
🛒萬寧獨家發售!


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:
#Oralmedic #SaltproFreshBreathSpray #口健樂鹽致口腔清新噴霧 #香桃薄荷 #海洋薄荷 #萬寧獨家發售 #去除口腔異味 #口腔持久清新 #天然草本 #生態海鹽 #hkblogger #ywkwan

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!