2019年8月21日星期三

海葡萄威力@KeraSys Naturing系列

近排天氣熱到一個點,唔只溶妝,簡直由頭溶到腳,連頭髮都充滿汗味。係呢個時候當然想用一啲清爽類型嘅產品啦,我講緊嘅係清爽類髮型產品呀!
韓國品牌KeraSys 深知海葡萄蘊含強大滋養修護能力,所以推出的 Naturing系列,都以天然海葡萄為主要材料,洗髮同時為頭皮及髮絲注入營養,帶來真正的柔順亮澤秀髮。Naturing系列有清爽控油、柔順修護及豐盈空氣感洗護系列。而因為我希望清爽同時兼顧修護,所以選擇了清爽控油洗髮露及柔順修護護髮露。

品牌更堅持產品0矽、0色素、0刺激性防腐劑,純100%植物萃取洗淨成份,ph值呈弱酸性,親膚配方通過肌膚低刺激測試。
清爽控油系列適合易出油及有異味人仕,除了海葡萄外,還添加了檸檬以加強深層清潔功效及促進頭皮新陳代謝。
柔順修護系列適合髮絲受損、毛躁及開叉人仕,添加了橄欖油,橄欖油富含維生素E、橄欖多酚與omega-3等多種滋養成份,能迅速深入髮芯提供養份,滋養髮絲。
用後果然好清爽,由頭皮深處感受到嘅潔淨,散發陣陣清香!最特別嘅係佢嘅瓶身印有海葡萄嘅形狀,包你唔會搵錯~
**KeraSys Naturing系列於百佳PARKnSHOP,TASTE,HKTV mall有售 (零售價: $59) 總代理: 遠東進出口有限公司 聯絡電話: (852) 2581 9950 原產地: 韓國


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!