2019年5月12日星期日

胸部護理療程@Jiu Beauty

女人想要變靚,你哋會選擇做面部美容護理!
想要瘦身塑形,你哋會選擇做身體護理!
但係,其實仲有一樣好緊要嘅嘢我哋經常都會忽視,就係胸部護理!

早前我就到左Jiu Beauty體驗胸部護理療程,同過往體驗過嘅胸部療程有所不同。Jiu Beauty雖然空間唔大,但環境舒適,有家居feel

以往體驗嘅胸部療程只會以人手或儀器集中處理胸部淋巴及乳腺問題,而Jiu Beauty體驗胸部護理療程則是用磁叉,由手部推至胸部。原來想胸部大啲,除咗需要解決淋巴阻塞問題之外,仲有胸部營養管道淤塞問題。而胸部營養管道就係來自手部, 只要推鬆手部嘅淋巴結腺及胸部營養管道 ,令更多嘅營養輸至胸部,自然會比較豐滿啦!
之後仲會敷番個胸部mask 鞏固效果   
雖然過程比較痛楚,但係結果卻相當滿意。比較之前同之後,之前胸形比較外擴,做完之後集中左,而且軟綿感上升及胸部上方的肉較爆滿。

為咗令胸部更健康更靚,胸部護理係不可缺少!

Jiu Beauty Facebook:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!