2019年3月14日星期四

磁穴深層通經絡瘦身@Yinensis 然淙養生文化館

呢排成日落大雨,天氣變得好潮濕,連我間房都好潮濕。再加上日積月累嘅毒素,成個人攰到不得了…呢個時候,又係養身保健好時機!咁岩受邀到Yinensis 然淙養生文化館體驗磁穴深層通經絡瘦身,幫肌肉放鬆之餘,仲可以瘦身,一舉兩得!

當日,我就去左Yinensis 然淙養生文化館旺角分店,位於荷李活商業中心21樓,一出lift門就見到了~


填寫完基本資料後,按摩師就帶咗我入去房入面換衫~

首先,按摩師會先做背部,將按摩油塗抹在背部。先用手按摩,開通穴位。再用磁叉疏通身體經絡穴位,運行氣血,化淤更生,保持經脈暢順。促進血液循環,增強新陳代謝。

成個過程可以話痛!好痛!雖然一早知道會痛,但實在忍受唔住,不停叫按摩師細力啲。完左之後睇返張相都會諗返起個種痛,一邊係做完,一邊係未做,可以見到做完個邊背部已經怖滿瘀紅。瘀紅需要幾天時間散去。

做埋另一邊背之後就到腳了,可能雙腳經常有拉筋,所以並無背部咁痛。不過按摩師話如果第1次做會較高痛感,疏通經絡後就會無咁痛。
完成後,記得要飲暖水,將毒素排出。成個療程可以說是“痛苦並快樂著”!因為回家瞓一覺後,身上攰氣已釋放出來,肌肉得到放鬆。當然,只做1次,瘦身效果就尚未可見。希望下次再做時無咁痛就好了~

Yinensis 然淙養生文化館
Website: http://www.yinensis.com/

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!