2015年7月28日星期二

輕鬆解決暗瘡事@ 曼秀雷敦暗瘡除疤啫喱

相信暗瘡係每個人必經之路,暗瘡既形成有好多因素,但暗瘡留下既疤痕和黑印主要原因係因為没有妥善處理。當暗瘡生長時,皮膚發炎後色素沉澱,會留下黑印。持續發炎,真皮受損會影響膠原蛋白生長,形成疤痕。我並不算容易生暗瘡的肌膚,但我相信我係容易留下疤痕的性質。每次暗瘡消退後,黑印總需要差不多一個月既時間才會退散。而家我還算年輕,若然再老d,相信消退時間會更長。
pic
曼秀雷敦Acnes Scar Care Jell暗瘡除疤啫喱[HKD$129/12g]
pic
成分:甘油、Ascorbic Acid 2-Glucoside、Allantoin、Vitamin E & B6、Beta-Carotene、Salicylic Acid、Isopropyl Methylphenol
pic
功效: 專針對暗瘡疤痕,其獨有SCAR-FREE 3合1除疤配方。重點抑制黑色素增生,阻止黑印形成。增強肌膚細胞再生,使受損部份復原。軟化角質層並清潔毛孔,抗氧化,速效抵禦細菌。
pic
暗瘡除疤啫喱呈透明啫喱狀,因啫喱不含油份,易推及易吸引。內含甘油能深層保濕肌膚,預防乾燥。用於暗瘡消退後的黑印或疤痕上。將適量啫喱塗於黑印或疤痕上,每天早晚使用。
pic
大家可以見到,我手指指住既位置就係剛剛消退既暗瘡,有一個好明顯既黑印。
pic
用後其實不需要兩星期,只用了約一星期時間,已經好明顯減淡暗瘡疤痕。比起以前,消退時間快了很多。乖乖的用了兩星期後,已回復無疤痕狀態,以後黑印同疤痕有救了~~

*產品由iTrial X Mentholatum提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!