2019年4月16日星期二

邊食邊減@少女茶花丸

食完先至減肥啦”、“唔食又邊有得減喎”,唔知呢兩句又係幾多吃貨界嘅口頭禪呢?其實,一路食一路減都唔係一件好難嘅事啫~

日本榮進製藥少女茶花丸,主要成分為茶花提取物、⾁蓯蓉提取物、⽩腎⾖提取物,有效阻截身體熱量吸收,更可以預防皮膚老化及具有美顏作用。


細細包,拎出街方便,長期擺喺個袋度都冇問題~而且成分天然溫和,並唔會引發任何不適嘅狀況,就算經期嘅時候依然可以服用。

每包60粒,建議食法為每日2粒(100mg),午餐前1粒,晚餐前1粒。 根據臨床數據顯⽰, 連續服用30日 ,有助改善體重,⼤腿圍,腰圍及BMI值。

少女茶花丸並唔難食,有濃濃嘅茶花味,好香~ 食咗一個月,喺冇任何其他嘅減肥方法下,再加上飲食唔定時,體重竟然都有下降嘅跡象!1個月就竟然跌咗1.7!

原來,一路食一路減肥已經唔再係夢想啦,係真係做得到㗎!


**屈臣氏門市及網上商店、部分LOG-ON門市、一田百貨(APM及沙田店)、以及榮進製藥官方網站均有發售。
**產品查詢:
榮進製藥 EISHIN Pharmaceutical(香港區分公司)
電話:3586 2199 (Monica Fong)
電郵:info@eishinhk.com / monica.fong@eishinhk.com

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!