2019年3月15日星期五

水潤到尾好整理@ICHIKAMI Natural Care Select天然和草滋養系列

如果有留意,就會知道我之前做咗一個頭髮護理療程。為咗維持效果,梗係要用啲更好嘅頭髮產品啦!早前收到日本洗護品牌ICHIKAMI Natural Care Select天然和草滋養系列,就好適合我嘅需要啦~

ICHIKAMI Natural Care Select天然和草滋養系列,90%以上天然成分,蘊含嚴選日本植物精華包括米糠,山茶花,絲瓜及柚子精華, 柚子含有豐富維他命,可以達到滋潤,保濕功效。 另外更蘊含米槺油及杏仁油,深層修護受損髮絲。

濕髮後,先使用天然和草滋養洗髮露。泵出適量洗髮露,洗髮露採用氨基酸清潔成分,只成分能製造濃密泡沫,以豐盈泡沫溫和潔淨頭皮和髮絲。

除咗和草精華及清潔成分,更有系列香料配方,而滋養系列則含有柚子及白玫瑰的柑橘花果香氣。所以洗頭時仲會香噴噴仲有好多,令人覺得舒服,減壓。
之後就使用天然和草滋潤護髮精華,護髮精華呈淡黃色乳霜狀,但不含合成色素及硫酸鹽,顏色為成分精華所含的天然色素。

果然真係符合我需求,髮絲變得水潤,減少毛燥,一梳梳到尾~

**ICHIKAMI Natural Care Select天然和草滋養系列 另有柔養系列可供選擇。
天然和草滋養系列於2019年2月中旬起,萬寧獨賣。

Facebook: https://www.facebook.com/Ichikamihk
Website: https://www.ichikami.hk/natural


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!