2017年5月18日星期四

解決肌膚最基本問題@LOVEISDERMA

如果要講屋企嘅護膚產品功效最多一定係關於保濕鎖水!點解? 因為只要肌膚底層水分充足,大部分肌膚問題亦可以解決或得以改善~ 但係市面上咁多保濕鎖水類嘅護膚產品,究竟邊一款你哋最推介呢?今次我就試用左美國品牌LOVEISDERMA既精華同面膜~
LOVEISDERMA高效抗老保濕生物纖維面膜(3片)同雙效維他命B保濕精華,相信唔少人都聽過見過,保濕功效卓悅!

高效抗老保濕生物纖維面膜,一盒3片。每一片生物纖維素面膜都蘊含纖維素、 蘆薈葉露、玻尿酸、甘草根萃取物、小黃瓜、海藻、德國洋甘菊、水解酵母蛋白。提高肌膚保水度,防止水份流失!
面膜共有三層,底層是半透明薄膜,中間層是高效抗老保濕生物纖維面膜,最上層是白色薄膜。 首先,撕開半透明薄膜,將面膜均勻覆蓋全臉,然後移除白色薄膜,再調整面膜至貼服及舒適位置。
包裝內仲有大量嘅精華,唔好浪費呀!!
可以將精華塗於面膜上,或者塗於頸部~
約30分鐘後就可以移除面膜,可以見到經過水份嘅滋潤後,肌膚較白嫩光滑,水份亦明顯上升!
Loveisderma 雙效維他命B保濕精華,成份包括玻尿酸、維他命B5、維他命B3,有效保濕鎖水,美白去黃,減少發炎泛紅,提供皮膚修復及保持皮膚健康亮澤 !
精華清爽不油膩,而且易推易吸收。不含防腐劑及人造香料,溫和配方~ 
使用方法:潔臉後均勻塗於臉上,輕輕按摩直至完全吸收。雖說雙效維他命B更保濕更滋潤,不過產品吸收得太快,唔係幾覺分别,需要長遠既比較~ 
用過之後就明白點解咁多人推介,雖然有人話貴,唔算大眾化價錢,但雙效維他命B產品較少,同其保濕功效就已值回票價!

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!