2017年5月20日星期六

韓庭養官術@Dermis Beauty養宮專家

宮寒,即係子宮寒冷既意思!宮寒會導致月經,懷孕,哺乳等問題,婦科疾病或者小腹肥胖!其實香港大部分女性亦都有宮寒問題,我亦都唔例外,遲經,手腳冰冷…… 我唔要做宮寒女!為左解決宮寒問題,早前體驗左Dermis Beauty養宮專家的韓庭養官術。
有別於一般嘅養宮術,Dermis Beauty養宮專家的韓庭養官術會先鬆筋膜後推宮養宮,再配合適合既精油按摩,效果更卓悅!
進得療程前,會先為子宮量度宮溫,34.2,算是輕微低温,宮寒問題還不算嚴重!
一開始會先一系列通淋巴,任脈,帶脈同穴位嘅刺激手法推鬆筋膜,以幫助血管及肌肉排毒排酸,調節十二經脈嘅氣血及促進子宮血液循環。
以按摩手法嘅拿,捏,推,按放鬆腹腔同盆腔筋膜。 為咗疏通筋膜,療宮師需要用點力先可以推順淋巴及筋膜,所以呢個程序會有啲痛。而且如果肚內有氣,經過按摩後,可能會排出身體,亦姐係有可能會放屁!
除咗腹腔之外,亦都會按摩埋胸部嘅淋巴
推鬆筋膜後會添加精油,今次用咗育齡油,適合較年輕女仕,滋養子宮及卵子,規律月經週期,調經及舒緩經痛不適!(另有凍齡油及調節內分泌失調,不同功效之用)
療宮師以拳推手法及深入肚臍,按,壓,推再配合呼吸,改善腹部下垂及子宮受壓所導致既內分泌問題。此程序會導致腹腔肌膚泛紅……
完成療程之後,會再次為子宮量度宮溫,溫度有所提升! 返到屋企之後,雖然腹部依然會有少許痛楚,但係背部同埋腰部好似得到放鬆,而且摸上手,小腹微暖,唔再係發涼~
Dermis Beauty養宮專家: http://dermis.hk/
Dermis Beauty養宮專家Facebook : https://www.facebook.com/dermisbeauty/

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!