2015年8月7日星期五

D3 Gallery Party Dress Fashion Parade

轉季,又係時候大翻身! 天氣炎熱,衣著就是要清爽,就是要著裙子! 但係又唔知點配搭好?睇下以下分享啦~
早前(26/07/2015)西九龍中心舉行了D3 Gallery Party Dress Fashion Parade ,model們向大眾展示和介紹D3 Gallery兩個品牌(Necessary Objects,Christine Lam),教教大家點襯點著onepiece裙~


D3 Gallery(前名Fashion2Passion Gallery)是一個追求品味,獨特和創作,匯聚藝術及設計愛好者的集結地。它又為香港本地年輕設計師實現夢想,提供了一個建立自己品牌生意的平台。
今次,4位model每人選擇了三套衣物,為我地展示心水衣著~
今次展示的Necessary Objects裙比較casual,出街返工都可。以簡單舒適為重,比較適合活力,年青人仕~
這四套以花紋為主,裙尾長度不一,給人一種輕逸的感覺~
最後展示的是Christine Lam的裙子,以紫紅色及成熟為主,可能不太適合我的年齡層~不過也很漂亮,我再年長點或許會挑戰這些衣著~~
睇左咁多套,有無你既心水? 有既恭喜你,無既都唔緊要,因為D3 Gallery及西九龍中心內有更多不同類型的衣服,總有一件岩你既~

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!