2015年4月28日星期二

首支髮型專屬CC CREAM 順柔提升基底精華乳@VS SASSOON


唔只面部要化妝,連頭髮都要化妝嫁!面部即CC CREAM就用得多,首支髮型專屬CC CREAM 順柔提升基底精華乳終於面世啦~你又有無幫你頭髮化妝先?





VS CC Cream順柔提升基底精華乳(HKD44.9/50ml) 




功效:修護頭髮,增加光澤減少毛躁。髮質呈現天鵝絨般順柔,改善髮質,令髮型看來完美無瑕,輕易打造般俐落線條。質地清爽不油膩,免洗成分,隨時隨地呵護秀髮 。





瓶身以紅色為主,細細支,袋出街去旅行都非常方便。而且為按壓式,用幾多泵幾多,又有瓶蓋保持衛生。





精華乳呈乳白色,擠出適量在手中均勻揉開。揉開後反而有點像凝膠,起霧的樣子。
(隨頭髮長度適當增加或減少用量)
據我經驗,頭髮較多較濃密,可以泵3-4下。




用抓托的方式塗放髮絲或按捲曲方向擰轉髮束進行做型。無需清洗,便可造型。 
單獨使用: 修護頭髮減少毛躁打造俐落線條 
與造型品一起使用: 於造型前使用,可提升頭髮可塑性,令髮型更細緻 
*建議配合清盈柔順洗潤系列一起用,效果更佳。





右邊為塗上精華乳後,左邊為精華乳前。比較兩邊,左明顯地比右邊毛燥乾旱,而且捲曲度没有右邊強。最重要係清爽不黏手,而且唔似某d造型產品,令頭髮變硬,髮絲依然柔軟甚至更順滑。相信若果與造型品一齊使用,造型應該會持久及多樣化,連新手都可以造出理想既髮型。


*產品由P&G X JESSICA @ VS SASSOON提供


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

題外話:Facebook專頁 - Yw_kwan 正在GIVEAWAY ,請多多支持!


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

MORE ME: 

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!